Cijeli program »
Prezentacija
pptx 4.0MB |
Poznajete li svoj grad
Krajem 2022. godine osmislili smo i proveli interaktivnu edukativnu igru u proširenoj stvarnosti namijenjenu svim zainteresiranim građanima Bjelovara. Za izradu igre korišteni su alati Equinox (izrada geolociranih objekata proširene stvarnosti) i Lockee (izrada digitalnih lokota).
Igra je zamišljena kao šetnja gradom prilikom koje će sudionici imati priliku naučiti ponešto o gradu pomoću virtualnih "vodiča". Uz edukativni sadržaj, na nekoliko lokacija su ponuđene pitalice i zagonetke. Uspješnim rješavanjem zadataka, sudionici će skupljati virtualne kvargle - suvenir Bjelovarsko-bilogorske županije.
Putem medija smo pozvali zainteresirane posjetitelje da u svoju avanturu krenu iz naše škole, Gimnazije Bjelovar. Po dolasku, svatko je instalirao aplikaciju Equinox XR i dobio printanu kartu centra grada Bjelovara s ucrtanom rutom kretanja i položajem virtualnih likova. Uz lokacije na kojima su se nalazile pitalice su na karti bili printani qr kôdovi za digitalne lokote u kojima su mogli provjeriti točnost svojih rješenja i sakupiti nagrade. Kraj šetnje je bio u najvišoj učionici naše škole iz koje se pruža najbolji pogled na bjelovarski Korzo. Svaki sudionik je po završetku dobio pohvalnicu, a oni najuspješniji, s najviše prikupljenih kvargli, su kao nagradu dobili malu 3D printanu "kućicu od medenjaka".
U aktivnost su se uključili učenici u ulozi pomoćnika - dočekivali su sudionike, dali im uvodne upute i pomogli im pri skeniranju prvih objekata.
Prilikom izlaganja će biti predstavljen alat Equinox, sudionici će ga imati priliku isprobati na svojim mobitelima. Nakon izlaganja, sudionici će moći odigrati mini šetnju konferencijskim centrom i njegovom okolicom u potrazi za virtualnim likovima izrađenima za potrebe ove konferencije.
Mihaela Kelava
Gimnazija Bjelovar
Croatia
Mihaela Kelava je profesorica matematike i
informatike, radi u Gimnaziji Bjelovar od 2003. kao prof. informatike.
2021. napredovala je u zvanje prof. savjetnik.
Tijekom godina rada provela je niz eTwinning projekata, radila na
izradi kurikuluma za međupredmetnu temu Uporaba informacijske i
komunikacijske tehnologije i Kurikuluma za razvoj temeljnih
digitalnih, matematičkih i čitalačkih vještina odraslih: Temeljne
vještine funkcionalne pismenosti, sudjelovala na izradi DOS-a za
matematiku te scenarija poučavanja za Informatiku.
Učenike uključuje u razne projekte poput međunarodnog kviza Unite
the Nations, EU Codeweek-a, te natjecanja iz informatike, Dabar i
HONI. Školske godine 2020./2021. pod njenim vodstvom, Gimnazija
Bjelovar je odabrana u pilot projekt Škola budućnosti u organizaciji
STEMIja u kojem učenici osvajaju treću nagradu, te nastavljaju s
projektom i u 2021./2022. godini kada osvajaju prvu nagradu.
Kao višegodišnja suradnica Algebre, izradila je
materijale za poučavanje Pythona i WordPressa u školama u SAD-u.
Manuela Šimek Martinić
Gimnazija Bjelovar
Croatia
Manuela Šimek Martinić je profesorica matematike koja je radila u Osnovnoj školi Čazma 4 godine, a od 2014. radi u Gimnaziji Bjelovar.2019. napredovala je u zvanje prof. mentor.
U sklopu projekta STEM za SvaKoG: “Suvremena tehnologija i edukacijske metode za stjecanje vještina i kompetencija u gimnazijama“ sudjelovala je u izradi kurikula, priručnika, nastavnih i ispitnih materijala za fakultativne predmete Nacrtna geometrija i Linearno programiranje. U školskoj godini 2020./2021. sudjelovala je u projektu Ministarstva znanosti i obrazovanja I-nastava kao autor videolekcija za druge i treće razrede srednje škole. Bila je recenzent više udžbenika iz matematike za druge i treće razrede srednje škole. Učenike redovito potiče i priprema za individualna i ekipna natjecanja iz matematike kao što su Atom liga, Mathos Cup i Klokan bez granica.
Potrebno predznanje: Nisu potrebna nikakva predznanja, za aktivno sudjelovanje potreban je pametni telefon.