Cijeli program »
Prezentacija
pptx 3.0MB |
Je li vrijeme za nove inovativne načine poučavanja?
Kad spomenemo izraz "inovativne metode poučavanja", većini na pamet padaju metode poput obrnute učionice, učenja kroz igru ili istraživačkog učenja. Prilikom pandemije i online nastave mnoge inovativne metode su postale sasvim uobičajene metode rada s učenicima. Postavlja se pitanje "Jesu li uvriježene inovativne metode poučavanja i dalje inovativne?" i "Je li vrijeme za nove inovativne metode poučavanja?". Mi smatramo da je vrijeme da dosadašnje metode predaju mjesto "novim" inovativnim metodama poučavanja. Institut za obrazovnu tehnologiju (IET) Otvorenog sveučilišta Ujedinjenog kraljevstva već 10 godina objavljuje pedagoška izvješća istražujući nove oblike učenja, poučavanja i prakse ocjenjivanja za naš interaktivni svijet omogućen tehnologijom. U svakom izvještaju opisuju pristup učenju i daju smjernice za njihovo korištenje u učionici. Ova izvješća su sjajan vodič nastavnicima, edukatorima i kreatorima obrazovnih politika za uvođenje inovacija ali i dobar izvor inovativnih metoda poučavanja koje se svakako mogu primijeniti u učionici. Svake godine kreiraju listu novih obrazovnih koncepata, teorija i praksi i prezentiraju inovativne pristupe. Svaki od njih je pomno odabran jer ima potencijal značajnog utjecaja na obrazovnu praksu. Pri tome nastoje ne ponavljati već ranije objavljene teme. Svojim izlaganjem ćemo vas upoznati s uistinu inovativnim metodama poučavanja koje se mogu i trebaju koristiti u nastavi jer obrnuta učionica više nije inovativna za naše učenike. Nadamo se da ćemo time potaknuti kolege na istraživanje i korištenje metoda koje se vrlo lako mogu implementirati u nastavu i koje svakom nastavnom procesu mogu donijeti svježinu, dašak novog i neobičnog i na kraju dozu zanimljivosti i iznenađenja koji bi mogla potaknuti učenike na brže i lakše usvajanje zacrtanih obrazovnih ishoda.
Tea Borković
Osnovna škola Grabrik
Croatia
Tea Borković, prof., učiteljica je Matematike i
Fizike te je 2018. promovirana u zvanje učitelja savjetnika. Uz to je
vanjska suradnica Učiteljskog fakulteta u Zagrebu u zvanju predavača
od 2016., povremena vanjska suradnica NCVVO-a, autorica i recenzentica
raznih obrazovnih sadržaja. Suautor je priručnika za dodatnu nastavu
iz matematike "Matematika 7+". Dugogodišnji je član Školskog tima
za rad s potencijalno darovitim učenicima i Školskog preventivnog
programa u okviru kojih svake godine priprema i provodi radionice i
predavanja za učenike i njihove roditelje. Kao članica radne skupine
za Matematiku u okviru provođenja programa Škola za život
sudjelovala je kao autorica video lekcija za podršku učiteljima za
vrijeme nastave na daljinu 2020.godine. Aktivno prati sve promjene u
obrazovnom sustavu te aktivno svojim predavanjima i radionicama
sudjeluje na kongresima i konferencijama vezanim za obrazovanje (CUC,
Enter konferencija, Kongres matematike). Jedna je od organizatorica
ekipnog natjecanja iz matematike "nauMATiKA".
Antonija Capan
Osnovna škola Grabrik
Croatia
Antonija Capan, mag. educ. math., učiteljica je
Matematike. Autor je digitalnih obrazovnih sadržaja za udžbenik iz
povijesti "Vremeplov 5" i "Vremeplov 6" te suautor radnih listova
namijenjenih integriranoj nastavi Povijesti i Matematike za
peti i šesti razred: “Heureka - brojevi su stvorili povijest”,
"Heureka - s brojevima u novi svijet". Autor je radne bilježnice za
pomoć u učenju matematike u 8. razredu "Jasno kao broj 8" te suautor
priručnika za dodatnu nastavu iz matematike "Matematika 7+". Članica
je Radne skupine predmetnih kurikuluma posebnih programa za osnovnu
školu. U sklopu projekta Škola za život izradila je i objavila
metodičke preporuke te videolekcije za podršku učiteljima za
vrijeme nastave na daljinu 2020. i 2021. godine. Aktivno sudjeluje na
raznim kongresima i konferencijama (CUC, Enter, Kongres matematike) sa
predavanjima i radionicama. Jedna je od organizatorica ekipnog
natjecanja iz matematike "nauMATiKA". Voli natjecanja i igre.
Potrebno predznanje: nisu potrebna predznanja