Skip to main content
CUC 2023: Era digitalne zrelosti

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
96.8MB

Skupi znanje i kreni!

Aplikacija MathCityMap projekt je radne skupine s Goethe sveučilišta u Frankfurtu u suradnji s sveučilištem u Potsdamu. Besplatna je i dostupna za platforme Android i iOS. Omogućuje učenicima stvarne i virtualne šetnje izvan učionice te primjenu abstraktnih znanja iz udžbenika u stvarnom okruženju. Iako je prema projektu namijenjen poučavanju matematike moguće ga je primijeniti i u ostalim predmetima kao i za međupredmetno učenje i projektnu nastavu. Uz aplikaciju, web portal omogućuje registriranim korisnicima da sami postanu kreativni i izgrade ili uređuju vlastite zadatke i „poučne staze“ za šetnju s obrazovnim (matematičkim, arhitektonskim, književnim, povijesnim, fizikalnim i dr.) tragovima. Štoviše, moguće je pogledati već postojeće rute i preuzeti ih kao PDF datoteku ili koristiti zadatke koje su izradili drugi kako biste ih povezali s vlastitom privatnom poučnom stazom. Objekte(povijesne znamenitosti, parkove, sportske objekte, prirodne ljepote)povezujemo s raznim tipovima zadataka. Svaki zadatak treba uključivati sliku koja pomaže u preciznom prepoznavanju situacije, predmeta zadatka i o čemu se u zadatku radi. Uz sliku zgodno je dati i pokoju kratku povijesnu crticu. Za rješavanje zadatka učenik uz sliku nužno treba posjetiti mjesto u svojoj okolini koje je vezano uz zadatak (sama slika nije dovoljna za otkrivanja rješenja postavljenog problema). Onaj tko rješava zadatak mora biti aktivan i nešto raditi (npr. mjeriti, brojati, čitati, …). Zadatak treba imati poveznicu sa školskom gradivom. Zadatak bi trebao biti rješiv na razne načine. Svaki zadatak treba sadržavati barem jedan savjet. Svaki zadatak treba imati ocjenu. Rješenje treba biti moguće prikazati kao interval, točna vrijednost ili višestruki izbor. Za rješavanje zadatka uglavnom ne trebaju neki dodatni alati.

Aleksandra Schill
Strojarska i prometna škola Varaždin
Croatia

Aleksandra Schill diplomirala je na Pedagoškom fakultetu u Osijeku i stekla zvanje profesor matematike i fizike. Zaposlena je u Strojarskoj i prometnoj školi u Varaždinu kao nastavnica matematike i ispitni koordinator državne mature. Napredovala je u zvanje profesor savjetnik. Redovito se stručno usavršava te je voditelj projektnog tima u projektu e-Škole.

Tamara Srnec
Gimanzija Josipa Slavenskog Čakovec
Croatia

Tamara Srnec diplomirala je na Prirodoslovno matematičkom fakultetu u Zagrebu i stekla zvanje diplomiranog inženjera matematike. Profesor je izvrsni savjetnik i radi u Gimnaziji Josipa Slavenskog Čakovec kao nastavnik matematike (ranije i informatike) te vanjski je suradnik - predavač na Sveučilištu Sjever Varaždin i MEV-u Čakovec. Članica je Stručne radne skupine za izradu ispita Državne mature iz matematike, članica Državnog povjerenstva za natjecanje iz matematike, voditeljica Županijskog stručnog vijeća nastavnika matematike Međimurske županije. Stalni je predavač - mentor učenicima u Centrima izvrsnosti Varaždin i Čakovec. Redoviti je predavač na skupovima za nastavnike matematike, bila je mentor nastavnicima u okviru "Škole za život" te suautor više udžbenika i priručnika iz informatike i matematike i video lekcija i digitalnih materijala iz matematike.

Potrebno predznanje: osnovno korištenje računala

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC