Cijeli program »
Matematika u proširenoj stvarnosti
Možemo li novim pristupima poučavanja razbiti uobičajene predrasude u našem društvu da je matematika učenicima teška i da su nezainteresirani za nju? Učitelji matematike stalno pokušavaju razbiti te stereotipe o matematici različitim novim pristupima poučavanja nastave matematike i njezinom popularizacijom. Jedan od načina je uvođenje učenika u svijet proširene stvarnosti.
Proširena stvarnost može napraviti iskorak u tradicionalnom poučavanju transformirajući cjelokupno iskustvo učenja. Unošenjem računalno generiranih interaktivnih elemenata u stvarno okruženje, aktivnosti su poticajnije i učenik postaje aktivni sudionik nastavnog procesa. Također, pomaže učenicima u razumijevanju koncepata u virtualnom okruženju, što će olakšati učenje.
Našim izlaganjem želimo prikazati primjenu digitalnog alata za proširenu stvarnost EyeJack.
EyeJack je alat za proširenu stvarnost i koristi se na svim razinama obrazovanja i u različitim područjima. U izlaganju ćemo prikazati funkcionalnosti digitalnog alata tj. njegovu jednostavnost u upotrebi kako za učitelje tako i za učenike.
Skeniranjem QR koda učenici oživljavaju sliku u koju možemo ugraditi video, zvuk, GIF, tekst. Možemo stvoriti i interaktivni panel koji sadrži više elemenata i pruža više informacija.
Prikazat ćemo primjere naših aktivnosti. Učenicima smo potencije približili proučavanjem Svemira i odlaskom u prošlost, u vrijeme dinosaura. Proučavali smo geometrijska tijela i likove, učili mjerne jedinice, pobliže upoznali euro. Umjetničke slike smo povezali s matematičkim konceptima.
Prikazat ćemo i kako učenici koriste taj alat za izradu zadaća ili u prezentaciji svojih radova.
Polaznicima interaktivnog izlaganja omogućit ćemo da i sami iskuse ovaj oblik aktivnosti i urone u proširenu stvarnost.
Prednost ovog alata je jednostavnost upotrebe. Osnovni paket je besplatan i možemo ga koristiti kroz različite aktivnosti uz kombinaciju s drugim alatima, listićima, prezentacijama i sl. Aktivnosti možemo koristiti u svim etapama nastave, za učenje novih sadržaja, ponavljanje, u različitim aktivnostima i projektima.
Ovim izlaganjem želimo potaknuti učitelje da integriraju svijet proširene stvarnosti u svoj razred na zabavan i jednostavan način.
Potrebno predznanje: Sudionici trebaju biti motivirani i otvoreni prema drugačijem pristupu poučavanju. Polaznici ne trebaju imati posebna predznanja.