Skip to main content
CUC 2023: Era digitalne zrelosti

Cijeli program »
Prezentacija
View File
ppt
36.3MB

Burn in, burn out

Kako bi održali budnost uslijed gustih rasporeda i kratkih rokova učenici sve češće konzumiraju energetska pića. Smatraju ih bezopasnim zbog reklamnih poruka koje gledaju u medijima. U razgovoru s učenicima saznali smo da energetska pića konzumiraju često, nekada i više puta dnevno, a da pri tome ne znaju puno o njihovom sastavu, niti o njihovim negativnim učincima na zdravlje. Sve nas je to potaklo da zajedno s grupom visoko motiviranih učenika istražimo što se krije u energetskim pićima, koliko često i koja energetska pića konzumiraju učenici naše škole. Za provedbu istraživačkoga rada odabrani su učenici koji pohađaju dodatnu nastavu iz kemije i engleskoga jezika. Kako našu školu pohađaju izbjeglice iz Ukrajine, a ujedno kroz Erasmus projekte često imamo posjetitelje iz stranih zemalja odlučili smo kroz ovaj rad izraditi edukativne materijale i tiskane brošure na hrvatskome i engleskome jeziku. Kako bismo ispitali i istražili djelovanje energetskih pića na zdravlje proveli smo niz eksperimenata u laboratoriju Odjela za kemiju u Osijeku. Na temelju provedenih anketa i analize podataka u alatu SurveyPlanet, zanimljivih laboratorijskih eksperimenata, istraživanja literature i dostupnih sadržaja učenici su izrađivali različite digitalne materijale u Tes Teach-u. Pomoć u pretraživanju stručnih tekstova na engleskome jeziku bio im je alat Rewordify. Učenici su osmislili brošure na hrvatskom i engleskom jeziku koristeći alate BeFunky, PosterMyWall, Easel.ly. Pomoću kreiranih digitalnih edukativnih materijala i tiskanih brošura učenici su na satima razrednika u svim razrednim odjelima naše škole proveli edukaciju učenika o djelovanju energetskih pića na ljudsko zdravlje. Kroz ovaj rad predstavit ćemo metodu vođenog istraživačkog učenja u svrhu razvijanja digitalne pismenosti, brige o vlastitom zdravlju, razvoja prirodoslovne pismenosti i poticanja interesa prema znanosti, a uz sve to i razvoja znanstvenog vokabulara u engleskome jeziku.

Kristina Kristek
III. gimnazija Osijek
Croatia

Kristina Kristek je profesorica kemije u III.gimnaziji Osijek. Diplomirala je na Odjelu za kemiju i Odjelu za biologiju, Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku i stekla zvanje profesora biologije i kemije. 2019. g. je promovirana u zvanje profesora mentora. Koautorica je na zbirkama zadataka iz kemije za 1., 2. i 3. razred gimnazije pod nakladništvom izdavačke kuće Alfa. Od 2016. g. izlaže radove na CUC konferencijama. Često mentorira učenike na natjecanjima iz kemije, istraživačkim radovima i projektima s ciljem razvoja znanstvenog promišljanja i poticanja ljubavi prema znanosti, prirodi i okolišu.

Silvija Krnić
III. gimnazija Osijek
Croatia

Silvija Krnić profesorica kemije u III gimnaziji Osijek. Diplomirala 2002. na Pedagoškom Fakultetu, Sveučilišta J.J Strossmayera u Osijek. 2016. Promovirana u zvanje profesora savjetnika. Koautorica je na nekoliko udžbenika i na zbirkama zadataka iz kemije za 1., 2. i 3. razred gimnazije pod nakladništvom izdavačke kuće Alfa. Mentorica je brojnih učenika sudionika državnih natjecanja iz kemije.

Katarina Moržan
III. gimnazija Osijek
Croatia

Rođena 26.04.1982. u Osijeku gdje završava OŠ Ivana Filipovića te II.gimnaziju Osijek. Od 2001.-2006. godine studira Engleski i njemački jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Osijeku. Prvo radno iskustvo stječe još za vrijeme studija u Strojarskoj tehničkoj školi kao zamjena od veljače 2005. do kolovoza 2006. Od ožujka 2007. godine do danas zaposlena u III. gimnaziji Osijek. U veljači 2007. godine imenovana stalnim sudskim tumačem za engleski i njemački jezik. Osim redovitih poslova u nastavi redovito se usavršava u struci te sudjeluje kao ispravljač za engleski jezik na državnoj maturi. Od rujna 2020. školski je koordinator za Erasmus projekte te dosad vodi 2 međunarodna projekta (jedan kao koordinator, drugi kao partner). Od travnja 2021. koordinira školski volonterski klub „Volon3raj!”. U slobodno vrijeme bavi se planinarenjem i bicikliranjem.

Nikolina Filipović
Odjel za kemiju, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Croatia

Nikolina Filipović je rođena 22.1.1992 godine u Osijeku. 2006 godine upisuje Opću gimnaziju u Osijeku nakon koje obrazovanje nastavlja na Odjelu za kemiju u Osijeku. Dobitnica je Pročelničke nagrade za izniman uspjeh na 3. godini preddiplomskog studija kao i Rektortove nagrade za izvrstan seminarski rad pod nazivom Infracrvena i Ramanova spektroskopija. Od 2016. godine zaposlena je na Odjelu za kemiju u svojstvu asistenta u sklopu čega je održavala nastavu iz sljedećih kolegija: Opća kemija, Praktikum opće kemije 1 i 2, Praktikum anorganske kemije, Seminari iz Opće kemije i Praktikum biokemije. Bavi se i popularizacijom znanosti kroz projekte kao što su: Festival znanosti (koordinatorica 2021. godine), Smotra sveučilišta i Dani otvorenih vrata Odjela za kemiju. Od 2017. godine upisana je na Poslijediplomski studij kemije na Prirodoslovno - matematičkom fakultetu u Zagrebu na smjeru Anorganska i strukturna kemija. Područje njenog znanstvenog interesa su kemijski spojevi s biološkim potencijalom. Slobodno vrijeme provodi uz dobru knjigu ili u dobrom društvu.

Potrebno predznanje: Svi sudionici, nevezano za prethodno stečena znanja, vještine ili iskustva mogu sudjelovati na izlaganju.

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC