Skip to main content
CUC 2023: Era digitalne zrelosti

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pptx
1.6MB

Moderne tehnologije i 3D projiciranje

Polaznici radionice upoznati će se sa modernim tehnologijama kao što su hologram, mapping i beamvertising. Kako napraviti i kako usmjeriti učenike da i oni sami naprave i koriste 3D tehnologiju virtualne slike, vrstu 3D tehnologije gdje se slika, video projicira na određenu površinu, a gleda se bez korištenja 3d naočala. Korištenjem ove tehnologije u nastavnom procesu u razred donosimo atmosferu stvarnosti i iluzije. Polaznici radionice upoznat će se sa nekoliko verzija holograma (na foliji, pleksiglasu, tilu, hologramu u prizmi). Ovisno o tome koju verziju koristimo postoje i različiti izvori slike (projektor, led zaslon, laser). Materijal koji se prikazuje posebno se priprema dodavanjem animacije i obradom slike uz dodavanje zvučnih efekata. Druga vrsta modernih 3D tehnologija je tzv. projekcijski mapping koji statične površine pretvara u interaktivne 3D prikaze projicirajući 3D strukture, objekte i animacije na različite površine. Mappiranje može biti odličan način unošenja dinamike u nastavu ako u priču uključimo glumce i/ili plesače koji svojim pokretima nadopunjuju animaciju na pozadini. Razredni beamvertising je pogodan za privlačenje pažnje učenika u razredu i motiviranje na aktivnost i za strukovna zanimanja poput Medijskih tehničara budućnost koja postaje sadašnjost. 3D projekcije se mogu koristiti za poučavanje različitih predmeta, razmjera, svojstava geometrijskih likova i tijela, preslikavanja (rotacije i centralne simetrije), zakona fizike (refrakcija i odbijanje svjetlosti). Učenici lakše shvaćaju oblike molekula i kemijske veze, promatraju građu biljaka i/ili čovjeka u realnom okruženju sa stvarnim dimenzijama. Prilikom upotrebe 3D projekcija tokom predavanja STEM predmeta unapređujemo i neformalna znanja naših učenika, a aktivnosti su prilagođene i učenicima sa posebnim obrazovnim potrebama. Kroz radionicu polaznicima ćemo pokazati kako napraviti 3D projiciranje samog sebe, nekog oblika ili crteža koji nam treba za nastavu metodom step by step. Nakon radionice polaznici će imati gotovu verziju svog video uradak koji će moći projicirati, a onda i znanje da isto prenesu svojim učenicima.

Daniela Marčetić
Srednja škola Duga Resa
Croatia

Daniela Marčetić, mag.educh.math., nastavnica je Matematike promovirana u zvanje mentora. Još prije početka rada u obrazovanju aktivno je sudjelovala u popularizaciji znanosti i STEM-a u vrtićima, osnovnim i srednjim školama čime se aktivno bavi i dalje. U radu s učenicima zanima se za primjenu matematike u svakodnevnom životu, matematičke igre i matematiku u igrama, primjenu dramsko pedagoških vježbi i igara u nastavnom radu, a zadnjih nekoliko godina intenzivno radi s (potencijalno) darovitim učenicima. Sudjeluje u brojnim školskim, državnim i međunarodnim projektima ili kao autor ili kao koordinator te vodi edukacije o primjeni raznih digitalnih alata u nastavi za sve koji sudjeluju u radu s djecom i mladima, autor je programa za rad s potencijalno darovitom djecom i organizatorica niza STEM natjecanja, radionica i predavanja, te jedna od organizatorica Ljetnog znanstvenog kampa "STEAM uz Mrežnicu" za (potencijalno) darovitu djecu. Autorica je nekoliko video lekcija vezanih za nastavni sadržaj osnovnoškolske matematike.

Slađana Cvitičanin
Gimnazija Karlovac
Croatia

Slađana Cvitičanin, mr.sc., prof. savjetnik biologije i kemije, maturirala je 1997. godine u Općoj gimnaziji u Dugoj Resi. Studirala je na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu, gdje je diplomirala 2003. u zvanje prof. biologije i kemije. 2010. stekla je akademski stupanj magistra znanosti iz znanstvenog područja prirodnih znanosti, znanstvenog polja biologije na PMF-u u Zagrebu. Od 2003. godine zaposlena u školama Karlovačke županije (Medicinska škola Karlovac, OŠ „Vladimir Nazor“ Duga Resa, „Srednja tehnička škola Karlovac“, OŠ Grabrik, Karlovac). Trenutno je zaposlena u Gimnaziji Karlovac. 2012. godine napredovala je u zvanje mentora, a 2020. u zvanje savjetnika. Sudjelovala je u ekološkim radnim skupinama vezanim za očuvanje rijeke Mrežnice (Za proglašenje Mrežnice parkom prirode)i održiv razvoj (EKO-Kvarner), a redovito sudjeluje i u organizaciji radionica za darovite učenike osnovnih i srednjih škola Karlovačke županije. Objavljuje online materijale i članke u stručnim časopisima, te jedna od organizatorica Ljetnog znanstvenog kampa "STEAM uz Mrežnicu" za (potencijalno) darovitu djecu. Udana je i majka je troje djece.

Potrebno predznanje: Potrebno je osnovno znanje rada u PowerPointu, poznavanje korištenja kamere na svojem pametnom telefonu

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC