Cijeli program »
Speed date s edukacijskim robotima
Živimo u vremenu kada bi edukacijska robotika trebala biti sastavni dio svakodnevnog rada u školama i izaći izvan kabineta tehničkog i informatike. Realnost nam je takva da samo mali broj škola već ima edukacijske robote. Prema našim dosadašnjim iskustvima značajan broj učitelja je zainteresiran za korištenje robota, ali nedostaje im informacija, iskustva i prilike da ih praktično isprobaju. Na ovom BOF-u dvojica entuzijasta s puno utakmica u nogama će donijeti 5-10 različitih edukacijskih robota, predstaviti ih i ukratko pokazati kako se koriste. Roboti će biti primjereni za rad s učenicima uzrasta razredne nastave. U izboru robota će biti onih koji se koriste bez računala/ekrana, koji trebaju računalo/ekran, koji su već sastavljeni i samo se programiraju, koji se grade od dijelova i učenici osmišljavaju njihov izgled i funkcionalnost, koji su namijenjeni početnom korištenju robota i onih s kojima se mogu raditi složeniji projekti. Sudionici će zatim isprobati izložene robote (u grupama 2-3 sudionika, nekoliko minuta po robotu, uz podršku voditelja). Kretat će se u prostoru od jednog do drugog robota, diskutirati međusobno o karakteristikama isprobanih robota. Nakon svakog isprobanog robota će ispuniti kratki online upitnik o tom robotu. U ovom dijelu sudionici će u međusobnim neformalnim razgovorima razmjenjivati svoje dojmove o isprobanim robotima. U sljedećem dijelu BOF-a ćemo predstaviti sažetak odgovora sudionika, prokomentirati njihove dojmove o robotima te napraviti usporedbu isprobanih robota. U završnom dijelu slijedi diskusija o implementaciji edukacijskih robota od prvog razreda osnovne škole, projektnom načinu učenja s robotima, učenju kroz metodu pokušaja i pogreški, interdisciplinarnosti, cjelovitom pristupu učenju (povezivanje tehničkog i humanističkog pristupa tj. suvremeno STEAM obrazovanje). Na ovom speed datingu s edukacijskim robotima sudionici će (bez obzira na svoje dosadašnje predznanje) moći isprobati različite robote namijenjene učenicima od 1. do 4. razreda osnovne škole, razmijeniti dojmove i iskustva s ostalim sudionicima, postaviti pitanja, umrežiti se …
Potrebno predznanje: Nije potrebno tehničko predznanje.