Skip to main content
CUC 2023: Era digitalne zrelosti

Cijeli program »

Iza scene s CARNET-ovcima o e-Škole edukacijama, aplikacijama, sadržajima i istraživanjima

Program e-Škole približava se kraju. Razvijeno je više od 70 e-Škole digitalnih obrazovnih sadržaja i stotine međupredmetnih i više od tisuću predmetnih scenarija poučavanja. Izrađeno je preko 60 tema radionica, webinara i e-tečajeva koji su obrazovali više od 10 000 polaznika. Provedeno je nekoliko znanstvenih istraživanja s tisućama ispitanika, kao i vrednovanje i samovrednovanje digitalne zrelosti za preko 1300 škola. Prebacili smo 10.000 tečajeva iz staroga u novi Loomen. Što stoji iza ovih brojki? Što je bilo dobro, što se moglo bolje i što dalje - o tome razgovaramo sa CARNET-ovcima koji su radili na ovome. Pozivamo sudionike da se uključe i podjele svoja iskustva i dojmove.

Voditeljica diskusije je Aleksandra Mudrinić Ribić, pomoćnica ravnatelja CARNET-a za Odjel za podršku obrazovanju. Aleksandra se bavi aktivnostima i projektima kojima je cilj sveobuhvatna podrška u primjeni tehnologije u obrazovanju a ima veliko iskustvo u planiranju i vođenju transformacijskih europskih i nacionalnih projekata kao što su Škole 2.0, Inspiring Science Education, te programa edukacija za razvoj digitalnih kompetencija i dr. Sudionici diskusije su CARNET-ove stručnjakinje Odjela za podršku obrazovanju - Gordana Jugo, Jasminka Maravić, Ljerka Čulina, Renata Šimunko i Maja Quien. One su sudjelovale u nizu aktivnosti u projektu e-Škole kao što su e-Škole digitalni sadržaji za učenje i poučavanje, e-lektire, istraživanja, obrazovanje korisnika, sustav digitalne zrelosti i slično. Pridružite se ovom neformalnom razgovoru.

Aleksandra Mudrinić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET

Aleksandra se intenzivno bavi aktivnostima i projektima kojima je cilj sveobuhvatna podrška u primjeni tehnologije u obrazovanju. Promovira cjeloživotno učenje i važnost razvoja osobnih kompetencija pojedinca nužnih za razvoj kolektiva u cjelini.

Veliko iskustvo stekla je usavršavanjem i na konferencijama u području primjene tehnologije u obrazovanju – tehnologija kao podrška promjeni paradigme učenja i poučavanja. Sustavno se bavi razvojem obrazovnih programa i digitalnih obrazovnih sadržaja imajući u vidu potrebe i kompetencije CARNET-ovih korisnika i njihov razvojni put.

Veliko iskustvo ima u planiranju i vođenju transformacijskih europskih i nacionalnih projekata kao što su Škole 2.0, Inspiring Science Education, te programa edukacija za razvoj digitalnih kompetencija i dr. Održala je na desetke radionica i predavanja vezanih za specifične izazove i načine primjene digitalnih tehnologija u procesu učenja i poučavanja.

Gordana Jugo
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET

Gordana Jugo voditeljica je Službe za obrazovne tehnologije u CARNET-u gdje radi od 2002. godine. Fokus njenog rada je u podršci obrazovateljima na svim obrazovnim razinama u primjeni digitalnih tehnologija u učenju i poučavanju. Odgovorna je za CARNET-ovu uslugu Loomen, nacionalnu platformu za učenje na daljinu koja se bazira na Moodle-u. Ima diplomu Master of Educational Technology s kanadskog sveučilišta University of British Columbia. Promovira i implementira pozitivne trendove u e-učenju kao što su otvoreni obrazovni sadržaji i sustavi otvorenog koda. U siječnju 2014. pokrenula je masovni otvoreni online tečaj za stručno usavršavanje obrazovatelja – Moodle MOOC, kao jedan od prvih tečajeva takve vrste u Hrvatskoj. Sudjeluje u projektu e-Škole na razvoju sustava za digitalnu zrelost škola, razvoju digitalnih kompetencija ravnatelja i podršci obrazovateljima u njihovom obrazovnom radu i stručnom usavršavanju. Inicirala je ideju i vodila projekt AMORES, prvi europski projekt koji je koordinirao CARNET. Sudjelovala je i u drugim europskim obrazovnim projektima kao što su CRISS (Cloud-based digital learning infrastructure for the Certification of digital competences in primary and secondary schools) i ODS (Open Discovery Space). Bila je polaznik prve generacije CARNET-ove E-learning akademije na kojoj je niz godina radila kao mentor. Iako ne može zamisliti život bez digitalne tehnologije, smatra da ona treba biti u službi čovjeka. Cjeloživotna je učenica koja podržava inovativne pristupe učenju i poučavanju usmjerenom na učenika.

Jasminka Maravić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET

Jasminka Maravić je voditeljica projekata u CARNET-ovom Odjelu za podršku obrazovanju. Završila je pedagogiju na Filozofskom fakultetu i sociologiju na Hrvatskim studijima Sveučilišta u Zagrebu, a trenutačno pohađa poslijediplomski studij „Društvo znanja i prijenos informacija“.

Tijekom dugogodišnjeg rada u CARNET-u sudjelovala je u osmišljavanju i provedbi niza projekata vezanih uz primjenu digitalnih tehnologija u obrazovanju, a neki od najznačajnijih su E-learning akademija, Portal za škole, Referalni centri za e-obrazovanje, e-Škole i e-Sveučilišta. Posljednjih godina intenzivno se bavi istraživanjima primjene digitalnih tehnologija u obrazovanju.

Njeno iskustvo također čini mentoriranje E-learning akademije, smjer E-learning Tutoring, te pohađanje tečajeva „Online Tutoring“ i „New technologies of e-learning“, radionica „Instructional Design“, „Evaluation of e-learning courses“ i „Facilitation of Online Learning“, kao i sudjelovanje na domaćim i međunarodnim konferencijama u ulozi autora, panelista i sudionika.

Profesionalno i kroz poslijediplomski studij bavi se i zainteresirana je za područje otvorenog obrazovanja i otvorenih obrazovanih sadržaja.

Renata Šimunko
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET

Renata Šimunko je djelatnica CARNET-ovog Odjela za podršku obrazovanju gdje sudjeluje u nekoliko timova - voditeljica je Portala škole.hr i projekta ATTEND, te je uključena u Edutorij i DOS timove. Završila je studije Lingvistike i Informatologije na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

Marina Nikolić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET

Marina Nikolić je specijalistica u CARNET-ovom Odjelu za podršku obrazovanju, u Službi za podršku e-obrazovanju. Posljednjih pet godina intenzivno je uključena u provedbu aktivnosti u okviru projekta e-Škole. Prethodno zaposlenju u CARNET-u, organizirala je događaje, vodila marketinške i druge promotivne aktivnosti u sklopu različitih projekata u obrazovnom sektoru, kao i aktivnosti međunarodne suradnje obrazovnih institucija. Kao projektni menadžer radila je na planiranju, razvoju i implementaciji nacionalnih i međunarodnih projekata, a sudjelovala je i u Erasmus+ mobilnostima kao član nenastavnog i nastavnog osoblja u Sloveniji i Finskoj, gdje je držala predavanja i organizirala radionice sa studentima. Završila je diplomski studij (smjer Marketing) na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Nositeljica je IPMA certifikata (razina D), a 2019. godine sudjelovala je u petotjednom programu Tech Innovation and Entrepreneurship, Professional Fellows Program u SAD-u, čiji je sponzor američki Državni ured za obrazovanje i kulturu.

Potrebno predznanje: Nisu potrebna

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC