Cijeli program »
CARNET Helpdesk - Kako možemo pomoći?
Naziv BoF-a „CARNET Helpdesk, kako vam možemo pomoći?“ otvara prostor za dijalog i diskusiju CARNET-ovih korisnika iz škola i voditelja timova CARNET-ovog helpdeska. CARNET-ov Helpdesk pruža korisničku podršku svim školama Hrvatskoj od 2006. godine te prati razvoj škola u primjeni informacijsko-komunikacijskih tehnologija od početaka. Gotovo nema zaposlenika škole koji nije u nekom trenutku trebao pomoć CARNET-ovog Helpdeska, dok je CARNET kroz godine pratio povratne informacije korisnika škola i nastojao ih implementirati u razvoj usluga koji nudi školama te unaprijediti procese kroz aplikacije u sustavu obrazovanja za koje pruža podršku. Voditeljice BoF-a su Barbara Pinculić i Tina Marković. Barbara 20 godina radi u korisničkoj podršci CARNET-a na voditeljskim pozicijama te je vodila i bila uključena u niz CARNET-ovih projekata implementacije IKT usluga za škole. Tina posljednjih 17 godina radi na poslovima korisničke podrške i vođenju projekata popularizacije IKT-a u obrazovanju te integraciju inovativnih metoda u učenju i poučavanju, popularizaciji znanosti i stvaranju zajednica praktičara. Nizom pitanja o korisničkom iskustvu i specifičnom korisničkom putovanju koje imaju zaposlenici škola u procesu korištenja CARNET-ovih usluga i sustava Ministarstva znanosti i obrazovanja bit će potaknuta diskusija koja će svim uključenim sudionicima pomoći u izražavanju svojih potreba i osvještavanju svoje uloge sukreatora u razvoju CARNET-ovih usluga za škole. U kakvoj i kolikoj mjeri helpdesk zadovoljava i podržava svoje korisnike u školi, što se može promijeniti, što se može unaprijediti? Sudionici će dobiti priliku uvida s druge strane podrške koja se pruža njima i njihovim školama te razmisliti o opcijama zajedničke suradnje na izgradnji boljeg korisničkog iskustva u budućnosti.
Potrebno predznanje: potrebno je bilo kakvo iskustvo u korištenju CARNET-ovih usluga ili CARNET-ovog helpdeska