Cijeli program »
Prezentacija
pdf 1.4MB |
Kako poboljšati rad u kolektivu?
Radionica „Kako poboljšati timski rad u kolektivu?“ je modifikacija radionice održane na CUC-u 2022. godine. Autorice su odlučile ponoviti radionicu radi izuzetno velikog interesa sudionika koji nisu mogli sudjelovati u lanjskoj radionici zbog ograničenog broja sudionika.
U školama je već dulje vrijeme projektni rad postao svakodnevica. Svaki projektni rad podrazumjeva tim, a tim podrazumjeva suradnju. Neke suradnje su nam lagane, produktivne i prirodno teku, dok su neke suradnje borbe u kojima nam se čini kako bismo manje energije potrošili da sve sami odradimo. Cilj ove radionice je sudionicima dati spoznaje i jednostavne alate za lakše funkcioniranje u okruženju timskog rada.
U okviru ove radionice sudionici će biti upoznati sa sustavom profiliranja osnovnih tipova osobnosti po četri boje True Colors, koje je kreirao Don Lowry 1978. godine. Model je postao vrlo popularan i često korišten u poslovnim edukacijama mekih vještina jer nudi jednostavan i intuitivan sustav za utvrđivanje temperamenta. Radi se o alatu za prepoznavanje osobnih karakteristika i njihovih razlika, razumijevanje ponašanja ljudi, otkrivanje motivatora po vrsti temperamenta i poboljšanje komunikacije. Kroz upitnik će sudionici saznati svoj dominantan tip osobnosti te dobiti uvid u razumijevanje svojih i tuđih ponašanja, razmišljanja i osjećaja. Također će dobiti upute kako možemo motivirati sebe, a kako druge te na kojim stvarima trebamo raditi u okviru osobnog razvoja ovisno o tipu. Ovaj model daje nam uvid u naše vrijednosti, preferencije te odgovor na pitanje zašto smo takvi kakvi jesmo. Razumijevanje sebe pomaže nam izgraditi kvalitetnije odnose s drugima te doprinosi našem ostvarenju u poslovnom i privatnom životu.
Antonia Strunje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Antonia Strunje radi na mjestu višeg suradnika u
Odjelu podrške korisnicima u CARNET-u. Suradnja s ustanovama
članicama, briga oko servisa i usluga te njihova implementacija na
ustanove čine okosnicu na kojoj se bazira njen posao. Veliko iskustvo
rada sa školama stekla je sudjelovanjem na projektima e-Dnevnik,
e-Upisi te e-Škole kroz koje je napravljen napredak u implementaciji
informacijsko komunikacijskih tehnologija u obrazovni sustav Republike
Hrvatske. Sustavnom analizom prati kvalitetu rada CARNET-ovog
Helpdeska te daje smjernice za poboljšanje CARNET-ovih usluga kao i
same podrške. Diplomirani je filozof i profesor povijesti, a uz razne
certificirane programe završila je i CARNET-ovu E-learning akademiju.
Tina Marković
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Tina Marković voditeljica je CARNET-ovoh Helpdeska. Posjeduje višegodišnje iskustvo u podršci korisnicima, vođenju
europskih projekata te u provođenju projektnih aktivnosti koje imaju
za cilj popularizirati primjenu informacijsko komunikacijske
tehnologije u obrazovanju te integraciju inovativnih metoda u učenju
i poučavanju. Članica je i programskog odbora
Znanstvenog piknika u kojem CARNET sudjeluje od 2015. godine kao jedan
od organizatora. U projektu e-Škole vodi aktivnosti
uređenja i opremanjem Regionalnih obrazovnih centara, organizaciju i program Regionalnih skupova te zajednicu praktičara . Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer Poslovna informatika. Završila je
CARNET-ovu E-learning akademiju i stekla licencu projektnog
menadžera.
Barbara Pinculić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia
Barbara Pinculić voditeljica je korisničke podrške u
CARNET-u. U posljednjih 20 godina bavi se vođenjem i organizacijom
rada timova te podrškom školama pri uvođenju IKT usluga.
Sudjelovala je u nizu CARNET-ovih projekata za škole, vodila je
projekt e-Dnevnik, organizirala korisničku podršku u projektu Online
upisi u srednje škole, a u projektu e-Škole posvećena je podršci
školama i izgradnji zajednice praktičara. U okviru Službe za
korisnike u posebnom joj je fokusu program edukacije suradnika na
CARNET-ovom Heldesku te praćenje njihovog razvoja.
Potrebno predznanje: nije potrebno predznanje