Skip to main content
CUC 2023: Era digitalne zrelosti

Cijeli program »

Što nam podaci govore uspješnosti učenika

CARNET data je informacijski sustav koji se razvija u sklopu programa „e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće“.

Informacijski sustav za analitiku učenja i rudarenje obrazovnih podataka (eng. Learning Analytics and Educational Data Mining) CARNET data obuhvaća mjerenje, prikupljanje, analizu i izvješćivanje o podacima učenika i njihovim kontekstima radi razumijevanja učenja i okoline u kojoj se učenje događa. Analitika se učenja koristi za predviđanja, personalizacije i intervencije u slučaju potrebe pomoći učenicima, vizualizacije informacija o učenju i stvaranja sustava za predviđanje uspjeha studenata.

Kako bi se dobili egzaktni pokazatelji utjecaja različitih parametara primjene IKT-a i e-učenja na proces učenja, profesionalni razvoj korisnika projekta i razvoj digitalne zrelosti škola, projektom će biti obuhvaćena i analitika učenja. Analitika podataka dat će niz informacija iz dubinske analize podataka i tragova podataka koje su korisnici ostavili u njihovoj interakciji s drugima, s informacijama i tehnologijom, a rezultati će se upotrijebiti za unapređenje procesa učenja i poučavanja uz IKT.

Analizom podataka iz obrazovnoga sustava, CARNET data učenicima i nastavnicima omogućuje kvalitetno praćenje njihova rada, ravnateljima uvid u rad nastavnika, a depersonalizirani podaci iz sustava omogućuju izradu detaljnih izvještaja na temelju kojih se izrađuju strategije za unapređenje školstva u cjelini.

Na radionici će polaznici moći vidjeti na koji način su implementirane analitike učenja u sustav CARNET data, što se može pročitati u podacima koji su dostupni u sustavu CARNET data, odnosno na koji način se može koristiti sustav CARNET data kako bi se kroz vizualizacije uspješnosti učenika i fukncionalnosti "ciljeva" pomoglo učenicima na njihovom obrazovnom putu.

Jurica Vratarić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Jurica Vratarić radi u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži - CARNET na mjestu voditelja Centra potpore u Odjelu podrške korisnicima. Uz formalno obrazovanje (Prirodoslovno-matematički fakultet, smjer profesor fizike), profesionalno se usavršavao na tečajevima i stručnim programima usavršavanja iz područja programiranja poslovnih aplikacija, vođenja projekata, podrške korisnicima, komunikacijskih vještina, upravljanja uslugama IT-a (ITIL), organizacije i upravljanja procesom razvoja proizvoda (Agile, SCRUM), razvoja i izgradnje analitičkih informacijskih sustava.

Od većih projekata koje je vodio ili bio član tima izdvajaju se: uspostava Kontakt centra u CARNET-u (član tima, koordinacija), organizacija podrške korisnicima za CARNET-ove usluge i servise, organizacija podrške korisnicima za Državnu maturu i Nacionalni informacijski sustav prijava na visoka učilišta, razvoj sustava e-Matica (vođenje i koordinacija timova), razvoj sustava e-Dnevnik (vođenje i koordinacija timova), uspostava i vođenje Centara potpore za sustav e-Matica, uspostava i vođenje Centara potpore za Nacionalni informacijski sustav prijava i upisa u srednje škole. U projektu e-Škole (pilot) voditelj je rezultata "Unaprijeđeni, transparentni i povezani poslovni i nastavni procesi škola" i zadužen je za razvoj aplikacija i informacijskih sustava.

Kao voditelj projekta radio je na razvoju informacijskog sustava za analitike učenja i rudarenje obrazovnih podataka, te na implementaciji informacijskog sustava jezera podataka i analitičkih alata za potrebe analiza podataka u obrazovnom sustavu u RH.

U projektu e-Škole (faza 2) sudjelovao je, kao član tima ili voditelj projekta, u razvoju informacijskih sustava CARNET info, CARNET pristupačnost, CARNET id, CARNET data.

Matea Malčić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Matea Malčić zaposlena je u Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži - CARNET u službi Centri potpore u Odjelu podrške korisnicima. Završila je Prirodoslovno-matematički fakultet u Zagrebu te je po zanimanju nastavnica matematike. Radila je kao nastavnica matematike u osnovnoj školi, a trenutno sudjeluje u aktivnostima vezanima uz projekt e-Upisi, na razvoju informacijskog sustava za analitike učenja i rudarenje obrazovnih podataka te na implementaciji informacijskog sustava jezera podataka i analitičkih alata za potrebe analiza podataka u obrazovnom sustavu u RH.

Potrebno predznanje: iskustvo u poučavanju, poznavanje koncepta formativnog vrednovanja

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC