Skip to main content
CUC 2023: Era digitalne zrelosti

Cijeli program »
Prezentacija
View File
pdf
1.4MB

Kako poboljšati rad u kolektivu?

Radionica „Kako poboljšati timski rad u kolektivu?“ je modifikacija radionice održane na CUC-u 2022. godine. Autorice su odlučile ponoviti radionicu radi izuzetno velikog interesa sudionika koji nisu mogli sudjelovati u lanjskoj radionici zbog ograničenog broja sudionika. U školama je već dulje vrijeme projektni rad postao svakodnevica. Svaki projektni rad podrazumjeva tim, a tim podrazumjeva suradnju. Neke suradnje su nam lagane, produktivne i prirodno teku, dok su neke suradnje borbe u kojima nam se čini kako bismo manje energije potrošili da sve sami odradimo. Cilj ove radionice je sudionicima dati spoznaje i jednostavne alate za lakše funkcioniranje u okruženju timskog rada.

U okviru ove radionice sudionici će biti upoznati sa sustavom profiliranja osnovnih tipova osobnosti po četri boje True Colors, koje je kreirao Don Lowry 1978. godine. Model je postao vrlo popularan i često korišten u poslovnim edukacijama mekih vještina jer nudi jednostavan i intuitivan sustav za utvrđivanje temperamenta. Radi se o alatu za prepoznavanje osobnih karakteristika i njihovih razlika, razumijevanje ponašanja ljudi, otkrivanje motivatora po vrsti temperamenta i poboljšanje komunikacije. Kroz upitnik će sudionici saznati svoj dominantan tip osobnosti te dobiti uvid u razumijevanje svojih i tuđih ponašanja, razmišljanja i osjećaja. Također će dobiti upute kako možemo motivirati sebe, a kako druge te na kojim stvarima trebamo raditi u okviru osobnog razvoja ovisno o tipu. Ovaj model daje nam uvid u naše vrijednosti, preferencije te odgovor na pitanje zašto smo takvi kakvi jesmo. Razumijevanje sebe pomaže nam izgraditi kvalitetnije odnose s drugima te doprinosi našem ostvarenju u poslovnom i privatnom životu.

Antonia Strunje
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Antonia Strunje radi na mjestu višeg suradnika u Odjelu podrške korisnicima u CARNET-u. Suradnja s ustanovama članicama, briga oko servisa i usluga te njihova implementacija na ustanove čine okosnicu na kojoj se bazira njen posao. Veliko iskustvo rada sa školama stekla je sudjelovanjem na projektima e-Dnevnik, e-Upisi te e-Škole kroz koje je napravljen napredak u implementaciji informacijsko komunikacijskih tehnologija u obrazovni sustav Republike Hrvatske. Sustavnom analizom prati kvalitetu rada CARNET-ovog Helpdeska te daje smjernice za poboljšanje CARNET-ovih usluga kao i same podrške. Diplomirani je filozof i profesor povijesti, a uz razne certificirane programe završila je i CARNET-ovu E-learning akademiju.

Tina Marković
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Tina Marković voditeljica je CARNET-ovoh Helpdeska. Posjeduje višegodišnje iskustvo u podršci korisnicima, vođenju europskih projekata te u provođenju projektnih aktivnosti koje imaju za cilj popularizirati primjenu informacijsko komunikacijske tehnologije u obrazovanju te integraciju inovativnih metoda u učenju i poučavanju. Članica je i programskog odbora Znanstvenog piknika u kojem CARNET sudjeluje od 2015. godine kao jedan od organizatora. U projektu e-Škole vodi aktivnosti uređenja i opremanjem Regionalnih obrazovnih centara, organizaciju i program Regionalnih skupova te zajednicu praktičara . Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, smjer Poslovna informatika. Završila je CARNET-ovu E-learning akademiju i stekla licencu projektnog menadžera.

Barbara Pinculić
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET
Croatia

Barbara Pinculić voditeljica je korisničke podrške u CARNET-u. U posljednjih 20 godina bavi se vođenjem i organizacijom rada timova te podrškom školama pri uvođenju IKT usluga. Sudjelovala je u nizu CARNET-ovih projekata za škole, vodila je projekt e-Dnevnik, organizirala korisničku podršku u projektu Online upisi u srednje škole, a u projektu e-Škole posvećena je podršci školama i izgradnji zajednice praktičara. U okviru Službe za korisnike u posebnom joj je fokusu program edukacije suradnika na CARNET-ovom Heldesku te praćenje njihovog razvoja.

Potrebno predznanje: nije potrebno predznanje

 


Powered by OpenConf®
Copyright ©2002-2022 Zakon Group LLC